Τι χρειάζεται να κάνω αφού εγκριθεί η μετεγγραφή μου;

α) Θα πρέπει να προσκομίσετε ή να αποστείλετε στη Γραμματεία του Τμήματος υποδοχής, τα δικαιολογητικά Μετεγγραφής που απαιτούνται, κατά περίπτωση, και αναγράφονται στην αίτησή σας. Παρακαλούμε να παρακολουθείτε ανελλιπώς τις ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα του Τμήματος υποδοχής, για να λάβετε γνώση των σχετικών ημερομηνιών. Λάβετε υπόψιν σας ότι  για να ξεκινήσει η διαδικασία παραλαβής δικαιολογητικών από τις Γραμματείες, θα πρέπει πρωτίστως να αποσταλούν από το ΥΠΑΙΘ οι λίστες επιτυχόντων (διαδικασία που ολοκληρώνεται συνήθως μετά μία εβδομάδα από την ανακοίνωση αποτελεσμάτων).

β) Επιπλέον σε συγκεκριμένες ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του Τμήματος θα μπορείτε να εισέρχεστε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσετε τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα απαραίτητα έγγραφα, αντίστοιχα με τις εγγραφές πρωτοετώνhttps://athena.upatras.gr/knowledge-base/dieuthinsi-ekpedeusis-kai-ereunas/poia-dikaiologitika-apaitoyntai-gia-tin-oloklirosi-tis-eggrafis-moy-sto-panepistimio-patron/

γ) Πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του προηγούμενου Τμήματός σας, ώστε να πραγματοποιηθεί η διαγραφή σας.

Προβολές : 1.987

betterdocs-category-icon

Φοιτητική μέριμνα

94
betterdocs-category-icon

Λοιπό Διδακτικό Προσωπικό

20
betterdocs-category-icon

Θέματα Μελών ΔΕΠ

13
betterdocs-category-icon

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

73
betterdocs-category-icon

Φοιτητολόγιο

155
betterdocs-category-icon

Διάθεση - Εγκατάσταση Λογισμικού

19
betterdocs-category-icon

Βιβλιοθήκη

26