Τι κάνω εάν λάβω email από άγνωστο παραλήπτη όπου μου ζητείται να δώσω/επιβεβαιώσω τους κωδικούς μου, διότι διαφορετικά ο λογαριασμός μου θα καταργηθεί;

Το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης είναι προσωπικά δεδομένα και ΠΟΤΕ δεν πρέπει να δίνονται σε τρίτους. Το Πανεπιστήμιο Πατρών και καμία υπηρεσία του δεν είναι αρμόδια να σας ζητήσει τον κωδικό πρόσβασης. Τα μηνύματα (emails) που λαμβάνετε με την επισήμανση να δώσετε τους κωδικούς σας είναι spam (παραπλανητικά) και σκοπό έχουν να υποκλέψουν τα στοιχεία σας. Αν λάβετε τέτοιο μήνυμα, το διαγράφετε χωρίς να προβείτε σε κάποια από τις ενέργειες που σας προτείνεται. Σε περίπτωση που έχετε απαντήσει σε κάποιο τέτοιο μήνυμα παρακαλούμε προβείτε σε ΑΜΕΣΗ αλλαγή κωδικού πρόσβασης μέσω του διαχειριστικού εργαλείου https://mussa.upnet.gr/user/
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να βάλετε τον κωδικό που είχατε στο παρελθόν. Επιλέξτε ένα νέο κωδικό που να περιέχει συνδυασμό αριθμών, γραμμάτων και συμβόλων.

Προβολές : 619

betterdocs-category-icon

Φοιτητική μέριμνα

94
betterdocs-category-icon

Λοιπό Διδακτικό Προσωπικό

20
betterdocs-category-icon

Θέματα Μελών ΔΕΠ

13
betterdocs-category-icon

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

73
betterdocs-category-icon

Φοιτητολόγιο

155
betterdocs-category-icon

Διάθεση - Εγκατάσταση Λογισμικού

19
betterdocs-category-icon

Βιβλιοθήκη

26