Εγγραφή – Ολοκλήρωση Ηλεκτρονικής Εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών – Πρωτοετείς 2024-25

Βήμα 2ο : Εγγραφή-Ολοκλήρωση Ηλεκτρονικής Εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών (Η διαδικασία περιγράφεται και στο https://my.upatras.gr/protoeteis/)

Σας ενημερώνουμε ότι κατά το διάστημα από Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024 έως και την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024 θα πραγματοποιείται η 2η φάση της ηλεκτρονικής εγγραφής – ταυτοποίησης πρωτοετών φοιτητών ακαδ. έτους 2024-2025 στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών eggrafes.upatras.gr για φοιτητές που εγγράφονται για πρώτη φορά.

Στο σύστημα πρέπει να συνδεθούν και να αναρτήσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ – ΕΠΑΛ 2024, τους επιτυχόντες με την ειδική κατηγορία Σοβαρών Παθήσεων 2024 καθώς και επιτυχόντες της κατηγορίας Αλλοδαπών – Αλλογενών που έχουν υποβάλλει τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στις Γραμματείες και έχουν αποκτήσει δικαίωμα εγγραφής κατά το τρέχον ακαδ. έτος.

Διαδικασία εγγραφής

Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης των παρακάτω στοιχείων:

  • Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
  • Πατρώνυμο (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)

Το πεδίο κωδικός υποψηφίου είναι απαραίτητο για την ταυτοποίηση. Για την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης απαιτείται επιπλέον η ορθή καταχώρηση του Πατρωνύμου (ΚΕΦΑΛΑΙΑ) π.χ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (όχι το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ).

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR)
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.

Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-969018 και 2610-969671 όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το διάστημα εγγραφών.

Επισημαίνεται ότι για πρωτοετείς φοιτητές που το ακαδ. έτος 2023-24 ήταν εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα/Ίδρυμα, για να οριστικοποιηθεί η εγγραφή σας θα πρέπει να αποσταλεί στη Γραμματεία του Τμήματος Mηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής (secretary@ceid.upatras.gr) το πιστοποιητικό διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα.

Στην περίπτωση που έχετε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε άλλο πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη

Γραμματεία του Τμήματος 2610996939 και 996955.

Βήμα 3:Αποστολή κωδικών πρόσβασης ιδρυματικού λογαριασμού

  • Ημερομηνία: Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου βήματος και σχετικών ελέγχων από τη Γραμματεία
  • Οι κωδικοί στέλνονται ηλεκτρονικά και δεν απαιτείται φυσική παρουσία

Διαδικασία

Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου βήματος και σχετικών ελέγχων από τη Γραμματεία, οριστικοποιείται η εγγραφή σας και πραγματοποιείται η αποστολή των κωδικών πρόσβασης (τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη, email UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Το e-mail είναι της μορφής up10xxxxx@ac.upatras.gr κι ενεργοποιείται την επόμενη ημέρα από την οριστικοποίηση της εγγραφής σας στο Πανεπιστήμιο Πατρών (και την παραλαβή του σχετικού e-mail με τους κωδικούς)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ως φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών, το e-mail up10xxxxx@ac.upatras.gr, είναι το μόνο επίσημο αποδεκτό e-mail που θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για την οποιαδήποτε επικοινωνία σας με υπηρεσίες του Πανεπιστημίου. Επιπλέον, οι ανωτέρω κωδικοί είναι οι μόνοι κωδικοί που θα χρησιμοποιούνται για διάφορες υπηρεσίες και παροχές, όπως ηλεκτρονική γραμματεία, ακαδημαϊκή ταυτότητα (πάσο), παροχή συγγραμμάτων, στέγαση, σίτιση, εγγραφή στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης e-class κ.λπ.

Επισημαίνεται ότι για πρωτοετείς φοιτητές που το ακαδ. έτος 2023-24 ήταν εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα/Ίδρυμα, θα πρέπει να αποσταλεί στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας (chemsecr@upatras.gr) το πιστοποιητικό διαγραφής από το προηγούμενο Τμήμα.

Βήμα 4: Αποστολή πιστοποιητικών εγγραφής και στρατολογικής χρήσης (αναβολή στράτευσης για άρρενες φοιτητές).

  • Ημερομηνία: Σε προθεσμία 2-3 ημερών από την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού

Περισσότερα

Σε προθεσμία 2-3 ημερών από την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη UPnet ID σας, παραλαμβάνετε στο ακαδημαϊκό email σας από τη Γραμματεία του Τμήματος εγγραφής σας, με επισυναπτόμενα πιστοποιητικά εγγραφής και στρατολογικής χρήσης (αναβολή στράτευσης για άρρενες φοιτητές).

Βήμα 5: Ακαδημαϊκή ταυτότητα – πάσο

  • Ημερομηνία: Αφού έχετε παραλάβει τους κωδικούς σας
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://academicid.minedu.gov.gr/

Διαδικασία

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής – ταυτοποίηση και την παραλαβή κωδικών, μπορείς να υποβάλλεις αίτηση  για την ακαδημαϊκή σου ταυτότητα (πάσο), http://academicid.minedu.gov.gr/

Η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα είναι αυστηρά προσωπική για τον δικαιούχο φοιτητή και μόνο.
Αναλυτικές οδηγίες και διαδικασίες αναφέρονται εδώ: http://academicid.minedu.gov.gr/procedure.

Θα λάβεις την ακαδημαϊκή σου ταυτότητα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Θα πρέπει να ανεβάσεις ψηφιακή φωτογραφία σου. Αφού ολοκληρώσεις την αίτηση σου, θα την εγκρίνει η γραμματεία και θα σου έρθει SMS στο κινητό σου ώστε να πας να την παραλάβεις από το σημείο που έχεις επιλέξει.

Προσοχή, για να μην καθυστερήσουν οι διαδικασίες έγκρισης, θα πρέπει να ανεβάσεις φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

Παροχές

Σίτιση

  • Ημερομηνία: Από την ημερομηνία εγγραφής έως την 31η Οκτωβρίου 2024. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://sitisi.upatras.gr/

Περισσότερα

Η σίτιση των φοιτητών παρέχεται δωρεάν με την επίδειξη ειδικής ταυτότητας στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας στην Πανεπιστημιούπολη της Πάτρας καθώς και από εστιατόρια σε πόλεις που εδρεύουν Τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών.
Μπορείς να υποβάλλεις ηλεκτρονικά αίτηση για δωρεάν σίτιση μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (το κάθε ένα ξεχωριστά, ψηφιοποιημένα σε μορφή pdf) στον σύνδεσμο https://sitisi.upatras.gr.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ: https://www.upatras.gr/foitites/foititiki–merimna/sitisi
Στην περίπτωση που δεν δικαιούσαι ειδική ταυτότητα δωρεάν σίτισης, μπορείς να σιτίζεσαι στο εστιατόριο της Φοιτητικής Εστίας με την καταβολή μικρής οικονομικής αποζημίωσης.

Στέγαση

  • Ημερομηνία: Από 3 έως 20 Οκτωβρίου 2024. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα: https://stegasi.upatras.gr/

Περισσότερα

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Δείτε και αυτό:

Ξεκινάνε τα μαθήματα

Ακαδημαϊκό ημερολόγιο

Από τη Γραμματεία

Πηγή