Ο λογαριασμός μου είναι απενεργοποιημένος. Πώς μπορώ να τον ενεργοποιήσω;

Ανάλογα με την ιδιότητα που διαθέτετε μπορείτε να αποστείλετε στο helpdesk@upatras.gr  τα απαραίτητα έγγραφα όπως περιγράφονται στην ενότητα «Ανανέωση Λογαριασμού» https://www.upnet.gr/services/upnetid/

 

Προβολές : 618

betterdocs-category-icon

Φοιτητική μέριμνα

96
betterdocs-category-icon

Λοιπό Διδακτικό Προσωπικό

20
betterdocs-category-icon

Θέματα Μελών ΔΕΠ

13
betterdocs-category-icon

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

73
betterdocs-category-icon

Φοιτητολόγιο

155
betterdocs-category-icon

Διάθεση - Εγκατάσταση Λογισμικού

21
betterdocs-category-icon

Βιβλιοθήκη

26