Ομιλία με τίτλο “Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη στρατηγική των επιχειρήσεων και την ψηφιακή τους προβολή”

Στα πλαίσια του κύκλου σεμιναρίων ΠΜΣ “Εφαρμοσμένη Οικονομική και Ανάλυση Δεδομένων”, την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 και ώρα 16:00 – 17:00 στο ΑΜΦ 4 θα γίνει ομιλία του Γιώργου Παρηγοράκη, συνιδρυτή της διαφημιστικής εταιρείας Entrust  (www.entrustgroup.gr) με τίτλο:

“Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη στρατηγική των επιχειρήσεων και την ψηφιακή τους προβολή”

Ακολουθεί σύντομο βιογραφικό του ομιλητή:

Ο Γιώργος Παρηγοράκης είναι απόφοιτος του Τμήματος της Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Εργάζεται στον χώρο της διαφήμισης για 17 συναπτά έτη και είναι συνιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Entrust (www.entrustgroup.gr). Έχει συνεργαστεί  με τα μεγαλύτερα brands σε Ελλάδα και εξωτερικό για την προβολή τους. Έχει σχεδιάσει περισσότερες από 50 διαφημιστικές καμπάνιες για προϊόντα & υπηρεσίες. Τα τελευταία χρόνια  δραστηριοποιείται και στον τομέα του ecommerce.

Η ομιλία είναι ανοιχτή για προπτυχιακού και μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Πηγή