Ενημέρωση για το πρόβλημα στο σύστημα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

Αγαπητές φοιτήτριες, αγαπητοί φοιτητές

Μια ιδιαίτερη αστοχία υλικού σε σύστημα αποθήκευσης δεδομένων στο υπολογιστικό κέντρο του τμήματος έχει προκαλέσει τα παρακάτω προβλήματα:

  • Αδυναμία πρόσβασης στους λογαριασμούς e-mail του τμήματος για όλους
  • Μη παραλαβή νέων μηνυμάτων στους παραπάνω λογαριασμούς από την Παρασκευή 9/2/2024.
  • Μη λειτουργία των mailing lists του τμήματος
  • Αδυναμία πρόσβασης στα προσωπικό φάκελο του λογαριασμού σας στο σύστημα diogenis

Παρά τις δυσκολίες, γίνονται προσπάθειες αποκατάστασης της βλάβης και ελπίζουμε πως σύντομα θα επανέλθουμε στην προηγούμενη κανονικότητα.

Προς το παρόν, θα πρέπει να κάνετε χρήση του κεντρικού λογαριασμού που σας έχει δοθεί από το Πανεπιστήμιο Πατρών (@upnet.gr και πλέον @ac.upatras.gr) για να επικοινωνείτε με το προσωπικό του Τμήματος.

Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις του προσωπικού εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες όπως πριν (δηλαδή με @ceid.upatras.gr) [*].

Αν είχατε στείλει πρόσφατα, έστω και λίγες μέρες πριν την εμφάνιση του προβλήματος, κάποιο αίτημα σε προσωπικό του Τμήματος και δεν έχει απαντηθεί τότε συνίσταται η επανάληψη του αιτήματός σας.

Για ζητήματα που αφορούν συγκεκριμένα μαθήματα μπορείτε να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (e-class).

Επίσης μπορείτε να συνεχίσετε να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία στα emails: secretary@ceid.upatras.gr,
, και secretary.postgraduate@ceid.upatras.gr.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση,

Εκ μέρους του Υ/Κ

* Η διαθεσιμότητα κάποιων ηλεκτρονικών διευθύνσεων του τμήματος οφείλεται σε αυτόματη ανακατεύθυνση της αλληλογραφίας σε αντίστοιχους λογαριασμούς του Πανεπιστήμιου.

Πηγή