Εγγραφές μετεγγραφέντων φοιτητών 2023-2024

Εγγραφές μετεγγραφέντων φοιτητών 2023-2024

Σας ενημερώνουμε ότι οι επιτυχόντες για μετεγγραφή/μετακίνηση θα πρέπει από τη Δευτέρα 20/11/2023 μέχρι και την Τρίτη 28/11/2023, να προσκομίσετε στη Γραμματεία του Τμήματος τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (11:00 – 13:00) τα κάτωθι:

  1. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βάσει των μοριοδοτούμενων κριτηρίων που δηλώσατε στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής στο ΥΠΑΙΘ
  2. Την οριστικοποιημένη αίτηση μετεγγραφής στην οποία φαίνεται ο αριθμός πρωτοκόλλου του ΥΠΑΙΘ υπογεγραμμένη.

Επιπλέον, θα πρέπει να εισέλθετε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.grπροκειμένου να συμπληρώσετε τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης το οποίο θα πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο (όχι ληξιαρχική πράξη γέννησης).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

 Για να εισέλθετε στην πλατφόρμα θα πρέπει να καταχωρήσετε τον κωδικό υποψηφίου του Υπουργείου και στο πεδίο πατρώνυμο, το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία). 

Από την παραπάνω διαδικασία εξαιρούνται οι φοιτητές/τριες που μετεγγράφονται από άλλο Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, οι οποίο θα πρέπει να προσκομίσουν τα παραπάνω έγγραφα στη Γραμματεία του Τμήματος (δια ζώσης).

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων θα ενημερωθείτε από τη Γραμματεία προκειμένου να προβείτε στη διαγραφή σας από το Τμήμα προέλευσης.

Μετά την κατάθεση από μέρους σας της διαγραφής, η Γραμματεία θα ολοκληρώσει τη  διαδικασία εγγραφής σας στο Τμήμα.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά ως κάτωθι:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας αποδοθεί από το Ίδρυμα (UPnet ID) όταν την ενεργοποιήσετε.


Πηγή